سال نو و نوید آزادی ایران 

‌‌انقلاب سراسری زن، زندگی، آزادی در سالی که پشت سر کذاشته شد ، نشان داده که نظام ولایت فقیه حاکم بر ایران هرگز نخواهد توانست ایرانیان را از تلاش برای عبور از این حکومت باز دارد.
ماهیت ضد ایرانی جمهوری اسلامی از آنجا آشکار است که با ارزش های فرهنگیِ ایرانیان که طی قرن های باعث پایداری و یکپارچگی ایران بوده است ، همواره در ستیز بوده و کمر به نابودی آنها بسته است، اما ایرانیان تاکنون به هیچ نیروی اشغالگری امکان براندازی و نابودی این ارزش ها را که بزرگداشت نوروز و اندیشه برابری زن و مرد از آن جمله است ، هر گز نداده و نخواهند داد.
نوروز امسال را در شرایطی به پیشواز آن می رویم که از یک سو انقلاب زن ، زندگی ، آزادی نشان از خواست اکثریت مردم ایران و اراده مبارزان برای گذر از جمهوری اسلامی است و از سویی دیگر نظام ولایت فقیه به رهبری علی خامنه ای با وحشیانه ترین اعمال تروریستی و ضد بشری علیه مردم ایران ، کارنامۀ جنایت های خود را قطورتر و البته به همان اندازه ارادۀ ایرانیان را برای عبور از این رژیم و سپردن عناصر و عوامل آن را به دست عدالت قوی تر نموده است.
نوروز امسال را با دیدار از خانواده کشته شدگان راه آزادی ، خانواده زندانیان سیاسی و همرزمان و تجدید پیمان با ندای «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» گرامی می‌داریم.
نوروز بر همه آزادگان در ایران و سرتاسر جهان پیروز و خجسته باد!
دفتر مرکزی کمپین سفارت سبز -اسلو نروژ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ مطابق با ۱۹ مارس ۲۰۲۳
 
 
 

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*