تامین منافع اسرائیل درخاورمیانه با اقدامات مقامات جمهوری اسلامی
نوشتههای تازه
- یاران همدل و همراهان راه آزادی
- ملت ایران و سایه سنگین یک توافق پرابهام
- آیا فقر و تنگدستی عمومی، سرانجام ایران را وارد مرحله انقلاب نموده است؟
- وقتی ملتها در حاشیهٔ توافقها فراموش میشوند
- هرگونه توافق با جمهوری اسلامی،بدون در نظر گرفتن حقوق ملت ایران، فاقد مشروعیت اخلاقی و مردمی است.
- هیچ قدرت خارجی قرار نیست آینده ملت ایران را بسازد؛آینده ایران را تنها خود ملت ایران خواهد ساخت.
- دیدار معاون وزیرخارجه نروژ با وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تهران
- اجرای حقوق بشر برای همه انسان ها الزامی است
- نظام ولایت فقیه یا حکومت غارتگران
- سایه های صلح و توفان پنهان
- پاشنه آشیل تهران؛ نه هرمز، نه شعار، بلکه اقتصاد و جامعهای که دیگر تاب نمیآورد
- نظام ولایت فقیه رفتنی است
- جشن چهارشنبه سوری و وحشت پس مانده های جمهوری اسلامی
- ساعت صفر پایان سکوت
- مشکلِ چپِ جهانی با انقلابِ شیر و خورشید ایران
اگر اسرائیل از حماقتهای حکومت ایران یا زمستان عربی در حال سود بردن است ، آیا این دلبل میشود که حکومت ایران و یا کل اعراب دست نشانده اسراییل هستند؟! مسلما اینطور نیست ! پتانسبل خشونت و کشتار و جنگ با خودی و غیر خودی در جوامع اسلام زده عربی و ایرانی ، افغانی و پاکستانی بسبار است و آین جماعت به خاطر تعصبات دینی و فرهنگ اسلام رده ایی که دارند ، مستعد درگیری ، جنگ و کشتار یکدیگر هستند ، حالا اسراییل هم اگر از این آب گل آلود ماهی میگیرد ، خب بله میگیرد ، اما دلیل نمیسود که او آب را گل آلود کرده تا ماهی بگیرد ! آب را خودمان گل آلود کرده ابم ، آنها اگر ماهی نگیرند عجیب است ! ظاهرا که این وضعیت جنگ در منطقه به نوعی به نفع همه حکومتها هست ! و هر حکومتی در منطقه ایتفاده خاص خود را از ابن وضع میکنند . بارنده اصلی مردم بی چاره هستند که تا مدتها بعد از ابن جنگها هم ، دبگر به فکر دمکراسی و آژادی نخواهند افتاد ! چنان بلایی به سر مردم آمد که حالا فقط اگر امنیت نسبی داشته باشند راضی هستند ! حالا حاضرند گرسنگی هم بکشند ، دمکراسی و حقوق بشر پیش کش ! فقط سرشان را نبرند ! فقط به زن و کودکشان تجاوز نشود ! اوضاع وحشتناکی است که همه حکومتها از آن سود میبرند و نمیخواهند تمام شود !