در ايران چه مى گذرد ؟ وضع موجود رژيم و اپوزيسيون چگونه است ؟ و سرانجام چه خواهد شد؟
نوشتههای تازه
- یاران همدل و همراهان راه آزادی
- ملت ایران و سایه سنگین یک توافق پرابهام
- آیا فقر و تنگدستی عمومی، سرانجام ایران را وارد مرحله انقلاب نموده است؟
- وقتی ملتها در حاشیهٔ توافقها فراموش میشوند
- هرگونه توافق با جمهوری اسلامی،بدون در نظر گرفتن حقوق ملت ایران، فاقد مشروعیت اخلاقی و مردمی است.
- هیچ قدرت خارجی قرار نیست آینده ملت ایران را بسازد؛آینده ایران را تنها خود ملت ایران خواهد ساخت.
- دیدار معاون وزیرخارجه نروژ با وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تهران
- اجرای حقوق بشر برای همه انسان ها الزامی است
- نظام ولایت فقیه یا حکومت غارتگران
- سایه های صلح و توفان پنهان
- پاشنه آشیل تهران؛ نه هرمز، نه شعار، بلکه اقتصاد و جامعهای که دیگر تاب نمیآورد
- نظام ولایت فقیه رفتنی است
- جشن چهارشنبه سوری و وحشت پس مانده های جمهوری اسلامی
- ساعت صفر پایان سکوت
- مشکلِ چپِ جهانی با انقلابِ شیر و خورشید ایران
شما مرتب میگویید جمهوریاسلامی تروریست ……قبول ولی همه آن ترور ها با اجازه کشور های فرانسه و آلمان بود و هست همه این کشور ها در ایران سفارت دارند و بهتر از ما این مملکت و تاریخ و شاه و شیخ را میشناسند آنها پشتیبان و نگهدارنده این حکومت اند ، کدام کاری بوده این حکومت برای بقای اسراییل نکرده …مسلم اسراییل برای ویرانی و نابودی لیبی و عراق و سوریه و به این روز انداخته مردم آن کشور ها با آن سرمایه عظیم نفت و گازی که داشتند و دارو قادر نبود کاری را حکومت اسلامی به انجام رسانید با س مایه ایران و ایرانی ، از جوانهای ایران صدها هزار کشته و چند برابر معروف و زخمی و نقص عضو و غارت منابع ایران ….و آنچه که بر شمردید آیا اسراییل قادر به انجامش بود ??!! پس این جمهوری ورزشیای اسراییل در منطقه است گرگیست در پوستین بره …دیگه از ایران چیزی نمانده که اسراییل با یک حمله قادر به تصرفش نباشه آنهم به بهانه مرگ بر اسراییل گفتن جمهوری اسلامی ??!! دروغ ذات شیخ و ملاست …هرچه دروغ بزرگتر باورش نزد عوام مقبولتر ، برای ملاها نجف و کربلا از یک سو و خراسان از سوی دیگر کافیست ….آنقدر پول و امکانات و نیرو مهیا کرده اند که اگر و اگر قافیه تنگ آید دست به تجزیه ایران بزنند و آنجاست که اسراییل به اهداف نیل تا فرات خود رسیده است ، یکبار مطهری مرتجع این را رسانه ای کرد بدستور اسراییل کشته شد و دیگر عوامل سر راه این حکومت …از انفجار حزب جمهوری بگیر تا کشتن همه نخبگان و نویسندگان و ایران پرستندگان از دیروز تا امروز اون از شاه که با ایجاد ساواک بدست اسراییل وقت تا هر چه مخالف البته قابل از آخوند را بکشد و راه را برای یک و فقط یک اپزاسیون هموار کند و وقتش که رسد با یک بشکن تمام ، حالا بگو که نامه حاج سید جوادی بود و گوادلوپ بود و فرح بود و …..اینها اگر هم که بود پرونده سازی های قلابی بود برای خاک پاشیدن تو چشم مردم ، اصل از زمان کودتای 1332 رقم خورد و تقسیم دوباره جهان بعد جنگ دوم جهانی …ایران سهم اسراییل است ، آنچه سر لیبی و سوریه و عراق آمد در همین نقشه باید جستجو کرد ….در خاتمه اول دوست و دشمن را بشناسید بعد تحلیل درست از واقعیت و توانایی هایمان و آنگاه راهکار ارایه دهید وگرنه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .